دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
اطلاعیه ثبت نام دانشجویان کاردانی و کارشناسی آزمون سراسری 1399

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان کاردانی و کارشناسی آزمون سراسری 1399

11 آبان 1399
37343
اطلاعیه ثبت نام دانشجویان کاردانی و کارشناسی آزمون سراسری 1399

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان کاردانی و کارشناسی آزمون سراسری 1399

ضمن عرض تبریک و آروزی موفقیت برای پذیرفته شدگان گرامی، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال تحصیلی 1400-1399 می رساند که ثبت نام از پذیرفته شدگان در دو مرحله می باشد که در مرحله اول، ثبت نام به صورت آنلاین بوده و پس از آن در مرحله دوم ارسال مدارک مورد نیاز اداره آموزش دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به صورت فیزیکی و از طریق پست انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است پذیرفته شدگان محترم قبل از اقدام به ثبت نام، کلیه ی مدارک زیر را آماده نموده تا در فرآیند ثبت نام دچار مشکل نگردند.

مدارک لازم جهت ثبت نام آنلاین و ارسال فیزیکی به آموزش دانشگاه:

  • برای دانش آموزان قبولی دیپلم سال ما قبل 98 :اصل یا گواهی موقت دیپلم و گواهی پیش دانشگاهی و ریزنمرات دوره متوسطه (برای نظام جدید) و دو نسخه تصویر از هر کدام
  • برای دانش آموزان قبولی دیپلم سال 98 و به بعد: اصل یا گواهی موقت دیپلم و فرم 602 و ریزنمرات دوره متوسطه(برای نظام جدید) و دو نسخه تصویر از هر کدام
  • -اصل یا گواهی موقت دیپلم و ریزنمرات دوره متوسطه (برای نظام قدیم) و و دو نسخه تصویر از هر کدام.
  • -برای دریافت تاییدیه مدرک تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن فرم مربوطه کد رهگیری دریافتی را پرینت گرفته و همراه سایر مدارک ارسال نمایید.

5-تصویر کارت ملی و شناسنامه ( دو نسخه پشت و رو )

6-عکس 4*3 ( 8 قطعه برای مشمولین و 6 قطعه برای غیرمشمولین و یا پذیرفته شدگان دختر)

7--فرم شماره 1 سازمان سنجش(بارگذاری شده در سامانه ثبت نام دانشگاه) برای پذیرفته شدگان فعلی و انصرافی

8-فرم شماره5 سازمان سنجش(بارگذاری شده در سامانه ثبت نام دانشگاه) برای سهمیه های مناطق 2 و 3

9-فرم شماره 4 سازمان سنجش (بارگذاری شده در سامانه ثبت نام دانشگاه). برای سهمیه های منطقه 1 ، رزمندگان و ایثارگران

10 -برگ درخواست معافیت تحصیلی (موجود در فرم های انتهای اطلاعیه) بصورت تایپ شده اطلاعات خود را کامل کرده و پرینت بگیرید و به همراه  تصویر گواهی پیش دانشگاهی برای دانش آموزان قبولی دیپلم سال ما قبل 98 یا تصویر گواهی دیپلم برای دانش آموزان قبولی دیپلم سال 98 و به بعد و ریزنمرات و تصویر شناسنامه و کارت ملی جهت دریافت معافیت تحصیلی به پلیس + 10 مراجعه نمایند.

11-دریافت شماره دانشجویی (پرینت کد رهگیری ثبت نام که شامل شماره دانشجویی می باشد)

مرحله ی اول ثبت نام اینترنتی:

ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان، بر حسب حروف الفبا، در روزهای زیر، از طریق مراجعه به سایت آموزش دانشگاه تخصصی فناوری نوین آمل انجام می پذیرد.

چهارشنبه

99/08/14

الف تا د

شنبه

99/08/17

ذ تا غ

یکشنبه

99/08/18

ف تا ی

دوشنبه

99/08/19

تمامی (با تاخیر)

 

ابتدا وارد سامانه ی آموزشی دانشگاه تخصصی فناوری نوین آمل، به آدرس زیر شوید:

http://81.12.72.119/Samaweb

نوع کاربری را بر روی دانشجویان جدید الورود قرار داده، سپس کد کاربری: " شماره ملی  "  گذر واژه: "شماره داوطلبی " را وارد نموده و ورود به سیستم را بزنید.

تذکر: پس از اتمام ثبت نام آنلاین ، لطفاً از تاییده ی ثبت نام پرینت گرفته و به همراه مدارک ثبت نامی به آدرس دانشگاه تخصصی فناوری نوین آمل به صورت پستی ارسال فرمایید.

تذکر مهم: ثبت نام مرحله اول الزامی بوده و در صورت عدم ثبت نام آنلاین، مدارک فیزیکی ارسالی بررسی نمی گردد. همچنین ثبت نام مرحله اول به منزله تائید نهایی نمی باشد و پذیرش متقاضیان در دانشگاه تخصصی فناوری نوین آمل بصورت مشروط بوده و تائید نهایی ثبت نام منوط به دریافت کلیه ی مدارک فیزیکی ( ثبت نام مرحله دوم) و بررسی آن توسط کارشناسان اداره آموزش دانشگاه می باشدبدیهی است در صورتی که مشخص گردد که مدارک ارسالی دارای نواقصی باشد از ادامه تحصیل دانشجویان جلوگیری به عمل می آید.

مرحله ی دوم: ارسال مدارک ثبت نامی به صورت فیزیکی از طریق پستپس از ثبت نام اینترنتی (مرحله ی اول)، کلیه ی پذیرفته شدگان موظفند نسبت به تکمیل فرمها و ارسال فیزیکی مدارک حداکثر تا تاریخ 99/08/24 اقدام نمایند.

آدرس پستی دانشگاه جهت ارسال مدارک به صورت فیزیکیمازندران، آمل، خیابان طالقانی، اباذر35، دانشگاه تخصصی فناوری نوین آمل     کد پستی 64616-46156

تذکر1 :لازم است کلیه پذیرفته شدگان در هنگام ارسال مدارک به صورت فیزیکی از طریق پست نسبت به تکمیل چک لیست زیر و امضا آن اقدام و به همراه مدارک درخواستی ارسال نمایند.

تذکر2 :لازم است بروی پاکت ارسالی پستی موارد زیر قید گردد.

نام و نام خانوادگی ،رشته تحصیلی، دوره تحصیلی (روزانه یا شبانه) ، مقطع تحصیلی و جنسیت  قید گردد.

تذکر3 :پذیرفته شدگان دوره روزانه ای که پس از ثبت نام، درخواست انصراف از تحصیل نمایند ملزم به پرداخت یک نیمسال آموزش رایگان هستند ازاین رو در ثبت نام دقت لازم را به عمل آورند.

تذکر4 :پذیرفته شدگان دوره شبانه ای که پس از ثبت نام و قبل از شروع کلاسها، درخواست انصراف از تحصیل نمایند، شهریه پرداختی آن نیمسال، به عنوان هزینه انصراف محسوب می شود و بازپرداخت نمی شود.

 دانشجویان کاردانی مبلغ 350.000 ریال و کارشناسی 500.000 ریال جهت بیمه و کارت دانشجویی و سایر خدمات به شماره حساب زیر واریز نموده و اصل فیش را همراه مدارک ارسال فرمایید.

دانشجویان شبانه (نوبت دوم) مبلغ 5.000.000 پنج میلیون ریال علی الحساب بابت شهریه به شماره حساب زیر واریز نموده و اصل فیش را همراه مدارک ارسال فرمایید.

0109668404008  بانک ملی بنام درآمد اختصاصی دانشگاه فناوری های نوین آمل

لازم است تمامی پذیرفته شدگان محترم حتما پس از اتمام فرایند ثبت نام به سامانه امور دانشجویان مراجعه نموده و از طریق لینک های زیر در سامانه های مربوطه ثبت نام کرده و کارنامه سلامت جسم و روان خود را دریافت و رسید آن را نزد خود نگهداری نمایند.

سلامت روان:

https://portal.saorg.ir/mentalhealth/

سلامت جسم:

https://portal.saorg.ir/physicalhealth/

شناخت وضعیت فرهنگی اجتماعی

http://smauni.ir/?page_id=1311

 دانلود فرم های مربوطه

https://ausmt.ac.ir/n/192