دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
برگزاری آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود 1400

برگزاری آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود 1400

11 آبان 1400
6550
برگزاری آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود 1400

برگزاری آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود 1400

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه، معارفه دانشجویان ورودی جدید با رعایت پروتکل های بهداشتی و بصورت نیمه حضوری و پخش زنده مراسم در سالن همایش دانشگاه برگزار گردید.

دکتراکبر حاجی زاده مقدم سرپرست دانشگاه در این مراسم ضمن خیرمقدم به دانشجویان ورودی جدید و معرفی خود افزود: این دانشگاه اولین دانشگاه دولتی شهرستان آمل است که در سال 1392 با چهار دانشکده که شامل: 1-دانشکده دامپزشکی2-دانشکده مهندسی فناوری‌های نوین3-دانشکده گیاهان دارویی4- دانشکده زیست فناوری می باشد.

 در ادامه خاطر نشان کرد: من هم مثل شما روزی دانشجوی همین دانشگاه بوده ام و روی همین صندلی ها می نشستم و با ادامه تحصیل به این جایگاه رسیدم، همین مسئله نشان می دهد اگر بخواهید و تلاش کنید به جایگاهی حتی فراتر از این هم خواهید رسید و تفاوتی بین بنده و اساتید دیگر که روزی دانشجو بوده ایم و شما وجود ندارد و لذا مستلزم این است که برای خود هدفی بزرگ در سر بپرورانید که قطعا با تلاش و برنامه ریزی مناسب به اهداف خود خواهید رسید.

سرپرست دانشگاه ادامه داد: ما در فضای دانشگاه به امور آموزش، پژوهش و هم ارتقاء مسائل فرهنگی می پردازیم و با ارائه بسته های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در صدد ارتقاء سطح علمی دانشجویان هستیم. امیدوارم با بهره برداری از امکانات لازم در راستای ارتقاء تحصیلی دانشجویان و همچنین فعالیت شما در تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی مستقر در دانشگاه در دوران تحصیل آینده پر باری را برای خود رقم بزنید.

سرپرست دانشگاه در پاسخ به سوالات دانشجویان مبنی بر نحوه برگزاری این ترم تحصیلی تا پایان و زمان دقیق تشکیل کلاس ها به صورت حضوری و نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم بیان کرد:

امیدوارم در آینده نه چندان دور مشکلات ناشی از کرونا برطرف شود و بتوانیم به صورت حضوری پذیرای شما عزیزان در فضای دانشگاه باشیم، چرا که وجود شما به دانشگاه رنگ و بوی خاصی می دهد و خاطر نشان کرد که در حال بررسی این موضوع در شورا عالی استان و همچنین تابع تصمیم ستاد ملی کرونا و وزرات علوم هستیم.

لازم به ذکر است در این مراسم، دکتر فرید صمصامی خداداد معاون آمورشی و پژوهشی، دکتر سعید سیفی  معاون دانشجویی نیز به معرفی و تشریح وظایف حوزه های خود پرداختند.

  

روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

https://ausmt.ac.ir/n/465