دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
قابل توجه پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی 1401-1400

قابل توجه پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی 1401-1400

01 مهر 1400
6687
قابل توجه پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی 1401-1400

قابل توجه پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی 1401-1400

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان گرامی، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی ناپیوسته آزمون سراسری سال تحصیلی 1401-1400 می رساند که ثبت نام از پذیرفته شدگان در دو مرحله می باشد که در مرحله اول، ثبت نام به صورت آنلاین بوده و پس از آن در مرحله دوم ارسال مدارک مورد نیاز اداره آموزش دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به صورت فیزیکی و از طریق پست انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است پذیرفته شدگان محترم قبل از اقدام به ثبت نام، کلیه ی مدارک زیر را آماده نموده تا در فرآیند ثبت نام دچار مشکل نگردند.

مدارک لازم جهت ثبت نام آنلاین و ارسال فیزیکی به آموزش دانشگاه:

1-اصل‌ و تصویر دانشنامه یا گواهی نامه ی موقت کاردانی  مورد تایید وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای ‌عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره ی‌ کاردانیقید شده‌ باشد.‌

تبصره ی : آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که به هنگام ثبت‌نام و شرکت در آزمون، دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ 1400/06/31 فارغ‌التحصیل می‌شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل توسط موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره ی کاردانی را که به تأیید مسوول ذیربط رسیده است را زمان ثبت‌نام ارائه نمایند.(فرم شماره 7)

2 -تصویر کارت ملی ( دو برگ کپی پشت و روی آن)

3- شناسنامه ( یک برگ کپی از تمام صفحات)

4-عکس 4*3 ( 6 قطعه)

5-تصویر کد و رشته قبولی از سنجش

6- تکمیل فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان دوره ی روزانه

6- حکم‌ مرخصی‌ سالانه‌ یا موافقت‌ کتبی‌ و بدون‌ قید و شرط سازمان‌ متبوع‌ برای‌ کارمندان‌ دولت.

7-دریافت معافیت تحصیلی  برای دانشجویان مشمول طبق دستورالعمل

8- تصویر کارت پایان خدمت.

9 دریافت شماره دانشجویی (پرینت کد رهگیری پایان ثبت نام که شامل شماره دانشجویی می باشد)

تذکرات‌ مهم:

1- معدل‌ کاردانی پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد، بدیهی است از ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به سازمان باشدجداً خودداری می گردد.

2- از پذیرفته‌شدگانی ‌که‌ حداکثر تا تاریخ 1400/06/31 فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ «کان‌ لم‌ یکن» تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان‌ طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

3- در هر مرحله‌ از آزمون (ثبت‌نام‌، پذیرش و یا هنگام‌ تحصیل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ گردد که‌ داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نبوده، قبولی‌ وی‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد

مرحله ی اول ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک:

ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان، در روزهای زیر از طریق مراجعه به سایت آموزش دانشگاه تخصصی فناوری نوین آمل انجام می پذیرد.

 

شنبه      1400/07/03 

 ابتدا وارد سامانه ی آموزشی دانشگاه تخصصی فناوری نوین آمل، به آدرس زیر شوید:

http://81.12.72.119/Samaweb

 نوع کاربری را بر روی دانشجویان جدید الورود قرار داده، سپس کد کاربری: " شماره ملی  "  گذر واژه: " شماره ی داوطلبی " خود را وارد نموده و ورود به سیستم را بزنید.

تذکر: پس از اتمام ثبت نام آنلاین ، لطفاً از تاییده ی ثبت نام پرینت گرفته و به همراه مدارک ثبت نامی به آدرس : آمل خیابان طالقانی اباذر 35 دانشگاه تخصصی فناوری نوین آمل به صورت پستی ارسال فرمایید.

تذکر: لازم است کلیه پذیرفته شدگان نسبت به دریافت فرم ها و مدارک مورد درخواست در سامانه آموزشی دانشگاه و تکمیل و بارگذاری آنها در سامانه اقدام لازم را انجام دهند. در صورت عدم تکمیل و بارگذاری مدارک درخواستی، از ادامه تحصیل ایشان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

تذکر مهم: ثبت نام مرحله اول الزامی بوده و در صورت عدم ثبت نام آنلاین، مدارک فیزیکی ارسالی بررسی نمی گردد. همچنین ثبت نام مرحله اول به منزله تائید نهایی نمی باشد و پذیرش متقاضیان در دانشگاه تخصصی فناوری نوین آمل بصورت مشروط بوده و تائید نهایی ثبت نام منوط به دریافت کلیه ی مدارک فیزیکی ( ثبت نام مرحله دوم) و بررسی آن توسط کارشناسان اداره آموزش دانشگاه می باشد. بدیهی است در صورتی که مشخص گردد که مدارک ارسالی دارای نواقصی باشد از ادامه تحصیل دانشجویان جلوگیری به عمل می آید.

مرحله ی دوم: ارسال مدارک ثبت نامی به صورت فیزیکی از طریق پست: پس از ثبت نام اینترنتی ( مرحله ی اول)، کلیه ی پذیرفته شدگان موظفند نسبت به تکمیل فرمها و ارسال فیزیکی مدارک حداکثر تا تاریخ 1400/07/30 اقدام نمایند.

تذکر1:لازم است بروی پاکت ارسالی پستی موارد زیر قید گردد.

نام و نام خانوادگی ، رشته تحصیلی، دوره تحصیلی (روزانه یا شبانه)  مقطع تحصیلی و جنسیت  قید گردد.

تذکر2 :پذیرفته شدگان دوره روزانه ای که پس از ثبت نام، درخواست انصراف از تحصیل نمایند ملزم به پرداخت یک نیمسال آموزش رایگان هستند ازاین رو در ثبت نام دقت لازم را به عمل آورند.

لازم است تمامی پذیرفته شدگان محترم حتما پس از اتمام فرایند ثبت نام به سامانه امور دانشجویان مراجعه نموده و از طریق لینک های زیر در سامانه های مربوطه ثبت نام کرده و کارنامه سلامت جسم و روان خود را دریافت و رسید آن را نزد خود نگهداری نمایند.

سلامت روان:

https://portal.saorg.ir/mentalhealth

سلامت جسم:

https://portal.saorg.ir/physicalhealth

شناخت وضعیت فرهنگی اجتماعی

http://smauni.ir/?page_id=1311

*بر روی پاکت مدارک ارسالی موارد ذیل ذکر گردد:

رشته تحصیلی قبولی:                                   دوره: روزانهO  شبانه O  

 مقطع قبولی:                                               نام و نام خانوادگی

آدرس پستی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل:

مازندران، آمل، خیابان طالقانی، اباذر35، دانشگاه تخصصی فناوری نوین آمل    کد پستی 64616-46156

دریافت فرم های مربوطه

https://ausmt.ac.ir/n/390