دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
 پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت روز خبرنگار

17 مرداد 1400
5072
 پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت روز خبرنگار

سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل، دکتر اکبر حاجی زاده مقدم سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل با صدور پیامی، ضمن بزرگداشت یاد شهید صارمی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن پیام سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

» ن والقلم و ما یسطرون«

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم: 1)

فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، آگاهی‏‌بخشی و مدافعان راستین حقیقت در جامعه صمیمانه تبریک و تهنیت می‌‏گویم.

هفدهم مرداد یادآور روزی است که به نام و یاد شهید محمود صارمی، مجاهد مخلص این عرصه نامگذاری شد و به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان افزوده ‏است.

بی‌‏تردید خبرنگاران را باید روشنگران عرصه اجتماعی، حافظان شفافیت، درستی و مخالفان تاریکی و خمودگی در جامعه دانست که سلاح آنان سلامت نفس و قلمشان است که در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل با سختی‏‌های پیشرو مقابله می‌‏کنند تا آگاهی و درستی را به افکارعمومی اهدا کنند.

امروز در عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی بنگاه‏‌های خبری بزرگی در عرصه بین‌المللی و جهانی فعالیت می‌‏کنند و در کنار آن فضای مجازی نیز به محل ذی نفوذی برای تبادل افکار و اطلاعات تبدیل شده، در این میان رسالت و مسئولیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان قلم و رسانه نسبت به گذشته پرمخاطره شده ‏است، لذا باید آنان آگاهی و میزان شناخت خود را نسبت به فضای موجود افزایش داده و از طرفی کیفیت و میزان اثربخشی فعالیت خود را نزد افکار عمومی ارتقا دهند.

خبرنگاران قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندارهای مردم را فراهم می‏‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار، این روز شکوهمند را به همکاران محترم در روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل و همچنین خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی‌ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران در انعکاس اخبار دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل، تقدیم می‌دارم.

با آرزوی توفیق الهی

اکبر حاجی زاده مقدم

سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

https://ausmt.ac.ir/n/321