دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت روز جهانی روابط عمومی

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت روز جهانی روابط عمومی

27 اردیبهشت 1400
5545
پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت روز جهانی روابط عمومی

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت روز جهانی روابط عمومی

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت روز جهانی روابط عمومی

دکتر اکبر حاجی زاده مقدم سرپرست دانشگاه بمناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز فرخنده را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و کارشناسان و رابطین روابط عمومی دانشگاه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


اطلاع رسانی دقیق، صحیح و هنرمندانه به مردم درباره کارهای انجام شده کاملاً ضروری است و باید در این زمینه فعالیت بیشتری صورت گیرد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

تحولات شگرف و خیره‌کننده فناوری‌های نوین عرصه ارتباطات و رشد چشم‌گیر تکنولوژی‌های ارتباط جمعی در جهان کنونی باعث کوچک شدن مکان و نزدیکی انسان‌ها به یکدیگر شده است.

نقش مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه‌جانبه‌ی جوامع به وسیله اطلاع‌رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه‌بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیازهای جامعه‌ی امروز ماست.

روابط عمومی‌ها نیز به عنوان یکی از کانون‌های برقراری ارتباط دوجانبه در حوزه‌های درون سازمانی و فرا سازمانی نقشی مهم و ارزنده در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان بر عهده خواهند داشت.

روابط عمومی به عنوان کانون‌های انتقال، انتشار و بازتاب‌دهنده اخبار و اطلاعات نقش مؤثر و حیاتی در پویایی و سرزندگی سازمان خود را به عهده خواهد داشت.

خرسند و شکرگزاریم که خداوند منان توفیق حیات در عصری را به ما عطا نموده که سیر تکاملی وعده داده شده از سوی آن خالق یکتا سرعت فزاینده‌ای یافته و افتخار داریم که در این زمان و عبور از دوران صنعتی و حضور در دوران بلوغ تکنولوژی های برتر با تاسی و تکیه بر اصول و تعالیم کامل ترین دین بشریت، همچنان درمیان ملل دنیا پرچم‌دار روابط انسانی، اخلاقی، عاطفی و اجتماعی باشیم.

ما معتقدیم دین مبین اسلام و پیامبر اعظم و اولیاء مکرم اسلام ناب محمدی، اصول روابط ‌و ارتباطات انسانی و بشری را برای جوامع بشری به ارمغان آوردند و امروز امانت‌داران این هدیه الهی که وظیفه ترویج و توسعه آن آموزه‌ها را دارند یقیناً نزد خالق هستی و ملل دنیا از جایگاه ارزنده و شایسته‌ای برخوردار می‌باشند.

یقینا اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه بنا و پی ریزی گردد، عمده ترین عامل توسعه انسانی می باشد و روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است.

اینجانب به مناسبت فرا رسیدن 27 اردیبهشت، روز فعالان عرصه ارتباطات، فرصت را مغتنم شمرده، این روز شکوهمند را که با الهام از هم افزایی و هم اندیشی و با هدف توسعه ارتباطات انسانی فضایی سالم برای اطلاع رسانی وسیع، وثیق و ارتباطات صمیمانه و اثر بخش بین مردم فراهم می نمایند را به تلاشگران عرصه ارتباطات به ویژه همکارانم در روابط عمومی این اداره کل تبریک عرض می نمایم.

امید است در ظل توجهات ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همـواره پشتیبــان و پشتوانه ای در جهت پیشبرد اهـداف عالیه نظام مقـدس جمهوری اسلامـی بوده و کماکـان بـا ارتبـاط مـوثر در سـامـان دادن امـور روابـط عمومـی ،پایـدار و نقش آفـرین بـاشند.

اکبر حاجی زاده مقدم

سرپرست دانشگاه

روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

https://ausmt.ac.ir/n/262